Company News

PTH Help You Complete Your Dream of Luxury Villas

25 Apr, 2023

PTH te ayuda a completer tus suenos de casas lujosas.

Light steel villa has been very popular in the United States, Europe, Australia and Japan and other countries. High-end beautiful light steel villa is so common that we can often see this kind of construction in films and TV programs.

La estructura ligero de acero ya es muy popular en Estados Unidos, Europa, Australia, Japon y otros países. Estructuras ligeras de alta calidad y lujosas que diariamente podemos ver en las programas televisivas y filmaciones.

For example, In Hollywood movie The Spy Next Door ,Jackie Chan and actress are living in this high-quality light steel villa community.

Por ejemplo, en  la película de Hollywood llamada, The Spy Next Door, Jacky Chan y actores que están viviendo en casas lujosas de estructuras de acero ligero.

The petty villa in the Hachi: A Dog's Tale.

La bonita villa en Hachi: A Dog's Tale.

And the houses in TV series Desperate Housewives.

Y las casas en las series de TV: Desperate Housewives

There are also lots of light steel villas in China. In the film A World Without Thieves shooted a few years ago, Andy Lau and Rene Liu interpreted an interesting film plot In the very famous light steel villa community Napa Valley of Beijing.

En algunas ciudades grandes también hay muchas casas de acero ligero en China. En la filmación de“A world without thieves shooted” hace unos anos atraz. Y Lau y Rene Liu interpretaron una interesante filmación en una muy famosa casa de acero ligera, Napa Valley de Beijing.

Is light steel villa far away from our daily lives? It is reported that Zhejiang Putian Integrated Housing Co., Ltd. (PTH) has promoted high-quality light steel villa by a multi-channel network platform in the country. Each of you will be able to build this earthquake-proof light steel villa with a price equivalent to traditional concrete construction. The following picture is workers are building a light steel villa in Dangshan district by PTH construction team.

Este tipo de casas de acero ligero aun están lejos de nosotros? Ha sido reportado que las Zhejiang Casas de acero ligero Co. Ltd.(PTH) está integrado a través del canal de la Plataforma de red, casas no de ustedes va a ser capaz de construir casas contra terremotos con el precio equivalente  a la construcción tradicional. Las siguientes fotos son de los trabajadores de equipo de Putian, que están construendo una casa de estructura de acero ligero en el distrito de Dangshan.

Latest News